SPIS LÆKKER OG VARIERET MAD I KANTINEN

På Det Blå Gymnasium har vi en god kantine, der laver sund og varieret mad med friske råvarer. Vi betragter ordentlig mad som en vigtig del af et godt studiemiljø. Kantinen har åbent det meste af dagen og bruges af rigtig mange elever. Kantinen tilbyder dagens varme ret, som vil variere dag for dag.

Derudover kan eleverne vælge mellem forskellige lune og kolde retter, sandwich samt en lækker og varieret salatbar. Skulle trangen til lidt sødt melde sig i løbet af dagen, er der også mulighed for at købe et stykke hjemmebagt kage. Og det er selvfølgelig alt sammen til rimelige priser.

Vi elsker at kræse for vores elever og opfordrer til sunde og varierede spisevaner. Vi vil nemlig gerne medvirke til at sikre, at de får en god skoledag med energi til både læring og socialt samvær.