CENSOR
På Det Blå Gymnasium

På skolens vegne vil jeg gerne byde dig velkommen som censor på Det Blå Gymnasium i Haderslev

Eksamenstiden er en hektisk tid med store forventninger hos alle. Samtidig er det en dejlig tid, hvor huerne med de blå bånd bliver sat på – et kapitel er slut, og et nyt kan begynde.

Hvert år ser vi frem til disse travle sommeruger og til at byde vores censorer velkommen. Vi håber, at der trods travlheden bliver tid til en snak med kollegaerne og måske til en lille tur rundt i domkirkebyen Haderslev.

Jeg ønsker alle en rigtig god eksamenssæson.

Samuel Friberg
Forstander
Haderslev Handelsskole
Hotel Norden
Hotel Harmonien

Forplejning
Vores kantine vil stå for din forplejning. Morgenkaffen serveres i eksamenslokalet, og i frokostpausen byder kantinen på en lækker anretning.

Overnatning
Har du brug for at overnatte på et hotel, kan vi her anbefale to af byens centrale hoteller:

Hotel Norden
Storegade 55
6100 Haderslev
info@hotelnorden.dk
www.hotel-norden.dk

Hotel Harmonien
Storegade 5
6100 Haderslev
hotel@harmonien.dk
www.harmonien.dk

Yderlige informationer om:

• regler for eksamen
  • kontaktadresser
  • lokaleoversigt over skolen
  • kørselsvejledning

kan I finde i Censorbrochure 2023.