GALLA OG DIMISSION
Traditionernes tid

For 3.g’erne og EUX’erne har skoleåret to højdepunkter.

Dimission for hhx og eux den 23. juni 2023 kl. 10.00

Skoleårets sidste store begivenhed er som vanligt Dimissionen for hhx og eux studenterne.

Traditionen tro foregår dimissionen på Harmonien, Gåskærgade 19, Haderslev, hvor vi fejrer de nye studenter med en dimission i festlige rammer. Først den lidt mere højtidelige del med taler og overrækkelse af eksamensbeviser og legater, dernæst en reception med lidt lækkert at spise og drikke  –  og så er der afgang i forskellige former for køretøjer, der bringer eleverne ud til de traditionelle besøg hos forældrene.

Farvel til det gamle og trygge, goddag til det nye. En eksamen er i hus, og et nyt liv begynder. Tak, fordi I valgte Det Blå Gymnasium – og held og lykke fremover. Vi er stolte af jer.

Gallafest for hhx og eux

Årets gallafest afholdes, når skoleåret nærmer sig sin afslutning. Det er den sidste store fest inden eksamen, så vi giver den gas, og det er altid en stor succes: iført smukke kjoler og jakkesæt er det et tilløbsstykke, når eleverne ankommer på festlig vis i alt fra pølsevogne og frontlæssere til åbne sportsvogne til Hotel Harmonien i Haderslev, hvor festen står i meget smukke omgivelser. Glæd dig!