LEDIGE STILLINGER
Det Blå Gymnasium som arbejdsplads

Der er mange gode grunde til at søge en stilling på Det Blå Gymnasium, Haderslev.

VI HAR EN INTERESSANT PROFIL

Det Blå Gymnasium, Haderslev er hele kommunens blå gymnasium. Vi har følgende ungdomsuddannelser: EUD, EUX og HHX.

Af de centrale punkter i vores værdisæt er, at så mange elever, som muligt per årgang gennemfører deres ungdomsuddannelse, og at deres eksamensresultat bliver så godt som muligt.

Skolen vil være kendt for at være åben, samarbejdende, moderne og have et motiverende miljø, der udbygger faglige, sociale og personlige kompetencer.

Skolen vil være kendt for et højt kvalitetsniveau, både fagligt og pædagogisk, og for at uddanne elever, så de bliver attraktive medarbejdere.

Slutteligt vil Det Blå Gymnasium, Haderslev være en god og udfordrende arbejdsplads, hvor den enkelte i samarbejde med andre har store frihedsgrader i det daglige arbejde.

Du kan læse gymnasiets mission og vision her.

Et godt kollegialt & fagligt fællesskab

Når du træder ind ad døren til lærerværelset, møder du en flok engagerede lærere. Konstant faglig udvikling i lærergruppen sikres gennem efter- og videreuddannelse, samarbejde og vidensdeling i faggrupper og på tværs af faggrupper. Internt på skolen afholder vi pædagogiske dage, hvor der udbydes en række workshops og aktiviteter.

Du får naturligvis udleveret en bærbar computer, der er et uundværligt arbejdsredskab – både i undervisningen og i den digitale kommunikation via Uddata+, It’s Learning og Office 365.

Godt samarbejde med det lokale erhvervsliv giver god undervisning

Det Blå Gymnasium er en skole, der med sine merkantile ungdomsuddannelser EUD, EUX og HHX, helt naturligt har et tæt samarbejde med det lokale erhvervsliv. Vi har således baseret en stor del af undervisningen på caseforløb i samarbejde med virksomheder, hvor eleverne arbejder med problemstillinger, som virksomhederne reelt står i. Det giver undervisningen en høj grad af relevans for eleverne og skaber variation i undervisningen.

Besøg ude på virksomhederne, besøg af virksomhederne her på skolen, projektarbejde i samarbejde med virksomhederne og caseopgaver er således et normalt hverdagsbillede på Det Blå Gymnasium, Haderslev.

Et attraktivt område

Er du bosat i Haderslev Kommune, vil du opleve, at det er et godt område for alle aldre. Kommunen tilgodeser i høj grad hverdagens behov for offentlig service, daginstitutioner, skoler, kulturliv og fritidsfaciliteter.

Området omkring Haderslev er desuden fuld af smuk natur, lige fra strand til hede og skovarealer.

Hvis du pendler, ligger Haderslev også centralt. Beliggenheden tæt ved motorvej E45 betyder, at transporttiden både nordfra og sydfra mindskes.

Ledige stillinger på Det Blå Gymnasium, Haderslev

På det Blå gymnasium i Haderslev søger vi løbende nye, kvalificerede kolleger til vores 3 ungdomsuddannelser: EUD, EUX og HHX. Se vores ledige stillinger, eller send en uopfordret ansøgning:

Du er altid velkommen til at sende os en uopfordret ansøgning, hvis vi ikke har opslået det job, som du søger. Du sender din ansøgning til info@hhs.dk.