På denne side anvendes der Cookies, disse anvendes til at tilrette hjemmesiden så vi kan tilbyde den bedste oplevelse på vores hjemmeside. Cookie informationer gemmes i din browser for at genkende dig når du vender tilbage og det hjælper os med at undersøge hvilke dele af hjemmesiden der er mest interessant og brugbart.
Du har muligheden for at kunne ændre dine Cookie indstillinger i venstre side.
Et spørgsmål om god service
Salg og service er to sider af samme sag. Det burde det i hvert fald være. For hvis du ikke får skabt en positiv kontakt til kunden, vælger han eller hun måske at lægge sit køb et andet sted.
Har du nogensinde mødt en tvær tjener, når du var ude at spise? Eller en uengageret medarbejder i den anden ende af røret, når du ringede til din leverandør af telefoni? I så fald har du sikkert overvejet en anden stamrestaurant og et nyt teleselskab.
For salg kræver forståelse for kundens situation – og en evne til at yde god service.
Den direkte salgs- og servicesituation
På kurset arbejder vi med grundlæggende teknikker inden for salg og kundeservice. Dermed opnår du en forståelse for, hvordan generelle salgsteknikker kan benyttes i relation til kunden i den direkte salgs- og servicesituation.
Dit udbytte
Vi lover dig alle tiders service på kurset, hvor målet er, at du:
Kursusforløb
Kurset varer 2 dage
Målgruppe
Alle med begrænset erfaring inden for salg, som skal varetage opgaver og kundekontakt inden for salgs- og serviceerhvervet.
Økonomi
Prisen er fra kr. 252 pr. deltager
For personer uden for AMU-målgruppen er prisen fra 1.194
Der kan søges VEU-godtgørelse på op til kr. 892 pr. dag
Indhold
40003 Salgsteknik for salgs- og servicemedarbejdere.
Læs mere på amukurs.dk
Detaljer
Arrangør
Sted